Klanttevredenheidsonderzoek 2012

Klanttevredenheidsonderzoek 2012

Aangezien we bij BOI klanttevredenheid tot doel hebben, nemen we regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek af. We hebben onze klanten uit Nederland, Indonesië en Zuid-Oost Azië ondervraagd naar hun ervaringen met BOI. Onze NPS voor dit jaar is

NPS
0%

Interessante resultaten van ons onderzoek zijn dat Nederlandse klanten (zeer) tevreden zijn met het programmeren van surveys, tabelrapportages & analyses en grafieken & presentaties. Onze Indonesische en Z-O Aziatische klanten zijn met name (zeer) tevreden met onze diepte interviews en online onderzoek.

Wat onze klanten over ons zeggen:

  • Altijd snelle service en scherp geprijsd!
  • Onwijs fijne ervaring. Alles goed in detail geregeld.
  • Goede, snelle service. Arbeidsintensief werk kunnen uitbesteden. Meedenken. Goede expertise.

Suggesties van onze klanten:

  • Een online briefingformulier
  • Het uitvoeren van usability testing in Indonesië
  • Gebruik maken van een online panel
  • Nieuwe presentatietechnieken

Een aantal van onze klanten heeft aangegeven interesse te hebben om tevens onderzoek in Zuid-Oost Azië uit te voeren. Een recent voorbeeld is de toepassing van Customer Focus Groups in Indonesië. Andere veel gebruikte diensen die we aanbieden zijn: Desk Research, Online Research, Analysis & Tabulations, Focus Group Discussions and Charts & Presentations.