Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Aangezien we bij BOI klanttevredenheid tot doel hebben, nemen we regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek af. We hebben onze klanten uit Nederland, Indonesië en Zuid-Oost Azië ondervraagd naar hun ervaringen met BOI. Onze NPS voor dit jaar is
Interessante resultaten van ons onderzoek zijn dat Nederlandse klanten (zeer) tevreden zijn met het programmeren van surveys, tabelrapportages & analyses en grafieken & presentaties. Onze Indonesische en Z-O Aziatische klanten zijn met name (zeer) tevreden met onze diepte interviews en online onderzoek.
Wat onze klanten over ons zeggen:
- Altijd snelle service en scherp geprijsd!
- Onwijs fijne ervaring. Alles goed in detail geregeld.
- Goede, snelle service. Arbeidsintensief werk kunnen uitbesteden. Meedenken. Goede expertise.
Suggesties van onze klanten:
- Een online briefingformulier
- Het uitvoeren van usability testing in Indonesië
- Gebruik maken van een online panel
- Nieuwe presentatietechnieken
Een aantal van onze klanten heeft aangegeven interesse te hebben om tevens onderzoek in Zuid-Oost Azië uit te voeren. Een recent voorbeeld is de toepassing van Customer Focus Groups in Indonesië. Andere veel gebruikte diensen die we aanbieden zijn: Desk Research, Online Research, Analysis & Tabulations, Focus Group Discussions and Charts & Presentations.