Klanttevredenheidsonderzoek Q1

Klanttevredenheidsonderzoek Q1

Aan het eind van het eerste kwartaal van 2011 heeft BOI weer het, inmiddels traditionele, klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder zowel bestaande klanten nieuwe klanten.
Net als de vorige keer worden de werkzaamheden van BOI zeer gewaardeerd. De NPS van BOI is 44%, en over al onze diensten zijn onze klanten  tevreden. De reden voor deze goede tevredenheidsscores zijn door onze klanten in hun eigen woorden toegelicht:

“Grote tijdswinst door uitbesteding bij BOI”

“Vriendelijk, snel, kostenbesparend, goede communicatie”

“Werken snel, denken goed mee. Aarzelen niet om te bellen”

“Goed, snel en kosteneffectief”

BOI heeft de afgelopen drie maanden haar klanten vooral kunnen helpen met:

  • Meer efficiëntie
  • Meer tijd voor andere taken
  • Lage kosten

Net als van BOI verwacht wordt, zullen we ons in blijven zetten voor kwaliteit en de controle daarop en wanneer nodig contact opnemen met de opdrachtgever. Het is dan ook fijn om van onze opdrachtgevers te horen dat er voldoende en goed (telefonisch) contact is. Wij willen iedereen nogmaals bedanken voor zijn/haar medewerking aan het klanttevredenheidsonderzoek en de suggesties die iedereen daarin heeft gegeven om onze service nog verder te verbeteren. Wij zullen deze suggesties uiteraard ter harte nemen.