Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Rond de jaarwisseling heeft BOI een klanttevredenheidsonderzoek gehouden met als doel een beter inzicht te krijgen in de waardering van onze diensten door onze klanten. Bovendien wil BOI haar services continu verbeteren en is ook dit aspect opgenomen in het onderzoek.

De resultaten zijn zeer goed ontvangen. Bijna alle klanten zijn tevreden over al onze services. Een groot aantal is zelfs zeer tevreden. Daarnaast bestaat er veel interesse in de nieuwe dienst: het coderen van open antwoorden. Net als vorig jaar zullen we veel aandacht besteden aan kwaliteitscontroles. Sommige opdrachtgevers zijn al bekend met de 9-uurs voortgangsupdate. Door middel van deze update worden opdrachtgevers op de hoogte gehouden over lopende projecten. Omdat deze service zeer positief is ontvangen, zal de voortgangsupdate vanaf heden deel uitmaken van ons standaardpakket.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw medewerking aan het klanttevredenheidsonderzoek en de suggesties die u daarin heeft gemaakt om onze service nog meer op uw wensen toe te kunnen spitsen.