Services

Services

Onze Services

BOI Research Services levert back-office diensten aan voor marktonderzoeksbureaus en onderzoeksafdelingen. De diensten die we leveren zijn met name bruikbaar voor kwantitatief onderzoekers:

BOI kan tevens ondersteuning bieden bij volledige marktonderzoek projecten in Indonesië. BOI heeft een boutique onderzoek aanpak, met de focus op het vinden van de juiste onderzoeksmiddelen voor het verkrijgen van de juiste inzichten. BOI biedt een heel scala van geïntegreerde diensten aan voor zowel Indonesische als internationale klanten, in een groot aantal verschillende industrieën.

  • Wij houden diepte-interviews om onze klanten betere inzichten te geven in hun markt. BOI heeft ervaring met o.a. hoge ambtenaren, managers, werknemers en klanten.

  • Focus groep discussies zijn ideaal om de percepties en meningen over een bepaald product of service te achterhalen. De afgelopen jaren hebben we voornamelijk focus groep discussies gehouden in de financiële sector, auto-industrie en FMCG.

  • De manier voor kwantitatief onderzoek in Indonesië is nog steeds face-to-face interviews. Bij BOI hebben een landelijk netwerk met ongeveer 1.000 interviewers verspreid over alle belangrijke eilanden.

  • Een van de meest voorkomende onderzoeken die we in Indonesië uitvoeren is het klanttevredenheidsonderzoek. Voor diverse klanten doen we deze onderzoeken op Java, Sumatra, Kalimanta, Sulawesi en Bali.

  • Naast klanttevredenheidsonderzoeken, doen we ook aan imago- en merkonderzoek. Recent hebben we weer een nieuw brand tracking onderzoek gestart.